Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום כיף וגיבוש בים המלח

יום כיף וגיבוש בים המלח מלאי אקסטרים וחווית מול נופו המרהיב של המדבר וים המלח. ביום הכיף נעצור בפינות קסם שונות, משפכי הנחלים דרך נופים מדבריים עוצרי נשימה ועד לתצפיות קסומות על הנוף שנשקף מכל כיוון, ים המלח, הנגב המדברי, הרי יהודה, פנינות חן עוצרות נשימה לאורך חופו של ים המלח . אם אתם מחפשים אוהבים ימי כיף אתגריים, רוצים לגלות פינות חדשות ויפות באחד האזורים הקסומים בים המלח , ומעוניינים לעבור חוויה של מפגש מרגש עם הטבע ועם ים המוות הוא ים המלח.

יום גיבוש לעובדים בים המלח

דרומה של ישראל הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר לימי כיף וגיבוש בישראל. טיול לים המלח יכול לכלול את מצדה, כפרי הבדואים, חאנים קסומים  אשר איננו נמצאים במרחק נסיעה גדול ממרכז הארץ. תרבויות ודתות שונות וכמובן טעמים וריחות ייחודים לאזור זה. ארגונים רבים בוחרים בטיול יום גיבוש לעובדים בים המלח בעונת הסתיו והחורף וזאת משום שאזור זה בעונת החורף והסתיו  הופך לנעים יותר וחמים ומזמין על שלל האטרקציות הייחודיות לו.

המלצתנו לימי כיף בים המלח

היא כאשר היעד הוא יום כיף וגיבוש בים המלח והסביבה ביום אחד, כדאי להתכוון לביקור במצדה ובשילוב יום ספא מפנק באחד מהמלונות או בארוחה טובה במסעדת חוף עם מופע לנופה של השקיעה המדהימה בהרי ירדן, כמו כן ניתן לשלב ארוחת מטפאונה בדואית אותנטית באוהל ענק עם מופע שח מוסיקת עולם .

פעילויות שניתן לשלב ביום כיף וגיבוש בים המלח

יום כיף בים המלח כולל עיסוי, מסלולי הליכה ברמות קושי ואתגר שונות במדבר ובנחלים סביב, פעילות חווייתית מגבשת, רייזירים, יום כיף בבריכה, מגוון עיסויים בספא, בריכות הגופרית והמינראליים המפורסמות, מתחמי צ'יל אאוט, סנפלינג במצוקי דרגות, משחקי מלחמה, לייזר טאג, פיינטבול, טיולי אופנים, כדור פורח, ארוחת שף , ארוחות בדואיות אותנטיות, ביקור במלון כולל שינה וביקור בפאב מקומי, ביקור בחאנים וחוות בודדים, מחלבות עיזים, סדנות צמחי מרפא, טיולי גמלים וחמורים ועוד.

דרום הארץ וים המלח הוא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות הן מבחינת מסלולי הטיול והן מבחינת אפשרויות האוכל שמוצעות, באם מדובר באוכל גרומה או אוכל בדואי  אותנטי .

שילוב מנצח בין אקסטרים ובין פעילויות מגבשות ייחודיות – סיורים במדבר בספארי והכרות עם המקומות הכי מיוחדים בדרום ובאזור ים המלח, נהנים מסדנאות ולומדים על חיי המדבר והבדואיים, ביקור באתרים היסטוריים מימי הנבטים, תכנים איכותיים שמתאימים לרמת העובדים ומתקיימים באווירה נפלאה ונעימה ומיועדים גם ליצירת חברות וגיבוש בין בעובדים עם כמה שיותר כיף והנאה!

יום כיף וגיבוש בים המלח מהנה באמת הוא יום שתוכנן בדיוק לתקציב ושלאיפות  שלכם, שמאפשר לכל עובד בארגון ליהנות בראש שקט, לחוות חוויות ייחודיות בלי דאגות, וליהנות מהפקה מקצועית ואדיבה עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים כגדולים, וליווי אישי  למנהלת משאבי אנוש ורווחה האחראית מטעם החברה לאורך כל הדרך.

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...