Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

פעילות ODT

עולם התוכן והאטרקציות לימי גיבוש נמצא במגמה חדשנית מתקדמת, חברת y-kef משלבת בהפקות פעילות ODT ואטרקציות לימי הכיף והגיבוש. בימי כיף וגיבוש של חברת Y-kef תכנים ואטרקציות חדשים וחדשניים, פורצי דרך וטכנולוגיה בשיתוף פעילות ODT במיוחד בשבילכם. פעילות ODT זוהי דרך לימוד וגיבוש ייחודית של פעילויות שטח מרתקות תוך העצמת הנושא הקבוצתי באמצעות משחקים ופעילויות מגבשים. O.D.T הוא מונח שמשמעותו OUT DOOR TRAINING – כלומר אימון בשטח תוך הוצאת הפעילות מה- “קופסה”: יציאה מאזור הנוחות של המשתתף.

הסדנה בנויה כרצף הדרגתי של משימות אישיות וקבוצתיות בשילוב משחקי "פאן", אשר במהלכה חברי הקבוצה מתנסים באתגרים מגוונים בסביבה טבעית או אורבנית , השונה מהסביבה השגרתית והמוכרת של העבודה היומיומית בארגון, מפעל או מחלקה. אלמנט האתגר מוביל את הקבוצה מגבולות היכולת המוכרים לה בחיי היום יום  אל עבר התנסויות חדשות המאפשרות הרחבת תחושת המסוגלות ובכך מיצוי טוב יותר של הפוטנציאל האישי והקבוצתי של העובדים בארגון .

מדוע זה חשוב? משום שאז נוצרת למשתתף הזדמנות לאלתר, ולשנות אסטרטגיות בזמן אמת תוך כדי שילוב כל העובדים מהמחלקות השונות בפעילות.

תכנון וארגון סדנת O.D.T ופעילות גיבוש לצוות אינו דבר של מה בכך, ומכאן שברור מדוע חשוב להקפיד את המלאכה בידיהן של חברות מנוסות המתמחות בכך. חברת y-kef , נחשבת לאחת הבולטות בישראל בשדה המשחק, כאשר במהלך יותר מעשור של פעילות ערכה היא סדנאות גיבוש מסוגים שונים, כולל סדנאות odt.אנו בחברת Y-kef מתאימה את הפעילות לצרכים הספציפיים של הלקוחות שלה, למאפייני הקבוצה ולמטרות יום הגיבוש, כך שאין סדנה אחת שהיא עורכת אשר דומה לחברתה.

כיום מנהלות משאבי אנוש בחברות ובארגונים מחפשות את התכנים שיגרמו לפעילות ODT ביום הכיף והגיבוש שלהן להיום לא פחות מיום גיבוש כפי, מדהים, ומלא חוויה. התכנים שישאירו חותם על העובדים ביום הכיף והגיבוש, שלא יפסיקו לספר כמה כיף היה ביום שהופק עבורם, ואיזה פעילות ODT מושלמת היה לכולם.

מגוון פעילויות גיבוש – ODT 

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...