Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום כיף בצפון

יום כיף בצפון מלאי אקסטרים ואנרגיה מול הנופים היפים של הצפון הירוק
ביום הכיף נעצור בפינות קסם שונות, משפכי הנחלים דרך חורשות ירוקות ופסטורליות ועל לתצפיות קסומות על הנוף שנשקף מכל כיוון, מהים במערב ועד הירוק הצומח של יערות הגליל ממזרח ומצפון. אם אתם מחפשים אוהבים ימי כיף אתגריים, רוצים לגלות פינות חדשות ויפות באחד האזורים הקסומים בצפון, ומעוניינים לעבור חוויה של מפגש מרגש עם הטבע.

יום כיף לעובדים בצפון

צפונה של ישראל הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר לימי כיף וגיבוש בישראל. טיול לצפון יכול לכלול את הגליל המערבי אשר איננו נמצא במרחק נסיעה גדול ממרכז הארץ. תרבויות ודתות שונות וכמובן טעמים וריחות ייחודים לאזור זה. ארגונים רבים בוחרים בטיול יום גיבוש לעובדים בצפון במיוחד בעונת הקיץ וזאת משום שאזור זה בקיץ הופך לירוק ומזמין על שלל האטרקציות הייחודיות לו.

פעילויות שניתן לשלב ביום כיף בצפון

מסלולי הליכה ברמות קושי ואתגר שונות, פעילות חווייתית מגבשת, רייזירים, קיאקים, משחקי מלחמה, לייזר טאג, פיינטבול, טיולי אופנים, כדור פורח, ארוחת שף , ארוחות דרוזיות אותנטיות, ביקור ביקבים, ביקור במפעל סבונים, מוזאוניים  של מורשת הדרוזים והצ'רקסיים.  הצפון הוא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות הן מבחינת מסלולי הטיול והן מבחינת אפשרויות האוכל שמוצעות, באם מדובר באוכל גרומה אן אוכל גלילי אותנטי .

שילוב מנצח בין אקסטרים ובין פעילויות מגבשות ייחודיות

סיורי טעימות והכרות עם המקומות הכי מיוחדים בצפון בין מטעי השקדים, גפנים וכרמים, נהנים מסדנאות ולומדים על תהליכי הייצור של יין שוקולד ומרציפן, תכנים איכותיים שמתאימים לרמת העובדים ומתקיימים באווירה נפלאה ונעימה ומיועדים גם ליצירת חברות ואהדה בין חברי הקבוצה עם כמה שיותר כיף והנאה!

אנחנו מאמינים: בלהפיק עבורכם את יום הכיף והגיבוש המתאים לכל גודל קבוצה ולכל צורך או חזון. אז חבל על כל רגע – בואו להתנסות ביום כיף קסום, צבעוני, שמח ובלתי נשכח כזה שמשאיר את רישומו לאורך זמן!

יום כיף מהנה באמת הוא יום שתוכנן בדיוק לתקציב ושלאיפות שלכם, שמאפשר לכל עובד בארגון ליהנות בראש שקט, לחוות חוויות ייחודיות בלי דאגות, וליהנות מהפקה מקצועית ואדיבה עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים כגדולים, וליווי אישי  למנהלת משאבי אנוש ורווחה האחראית מטעם החברה לאורך כל הדרך.

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...