Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

ערב גיבוש לחברות

אנו מתאמים ערבי גיבוש לחברות ועובדים בצורה אישית ופרטנית. אנו מבינים את הצרכים והיכולות של כל לקוח ובאמצעות הבנות אלה נוכל להרכיב ולבנות לכל לקוח את ערבי הגיבוש המושלם המשרת את מטרות הארגון או החברה .
מקומות עבודה ומנהלים בארגונים מצפים מהעובדים שישקיעו בעבודתם ושיבצעו אותה על הצד הטוב ביותר. אחת השיטות לעודד את העובדים להשקיע יותר היא לספק להם סביבת עבודה נעימה וליצור גם פעילויות מגבשות בין עובדים ובין צוותי עבודה. לצורך כך, מתאים מאוד לקיים ערב גיבוש לעובדים או יום גיבוש , שתוצאותיו הטובות ניכרות לעין, ולאורך זמן בארגון .
ערבי גיבוש צוות עובדים היא לא עוד פעילות מחוץ למשרד, אלא זוהי פעילות מתוכננת ומוקפדת המשלבת מסרים המותאמים לאופי הארגון .
הפעילות מותאמת לכל ארגון בהתאמה מלאה למצב הצוות בחברה כדי להפיק את המקסימום, חשוב לבחור בפעילות או ערב גיבוש אשר מתאים לטווח הגילאים במחלקה בפרט ובחברה בכלל.
עוד חשוב לבחור בסוג פעילות אשר מתאימה לכולם ולצורך העניין אין זה יהיה נכון לבצע ערב גיבוש של ספורט אתגרי בשטח לעובדים שסובלים מבעיות בריאותיות שונות, כמו שלא יהיה זה נכון לבצע פעילות אקסטרים אם רוב הנשים במחלקה בהריון. חשוב מאוד לבצע התאמה מלאה לאופי הקבוצה, לחתך הגילים בקבוצה, תקציב הקבוצה, מזג האוויר ועוד…
פעילות ערבי גיבוש לחברות צריכה להיות מורכבת מפעילות שתאפשר את איחוד הצוות ולא תפלג אותו עוד יותר. כדי לבחור את הפעילות המועדפת לערבי גיבוש לעובדים, חשוב לבחור בעל מקצוע מיומן ומקצועי, שצבר ניסיון רב שנים בהפעלות של צוותי עובדים שונים. חשוב מאוד להקפיד על הגיוון, ושלא כל פעילויות הגיבוש יהיו תמיד באותה המתכונת ובאותה הצורה פעם יהיה ערב גיבוש לחברה ופעם אחרת משהו אחר.

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...