Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

ימי כיף לחברות ועובדים

אנו חיים בעולם בו לחץ העבודה יכול להשפיע על חיי היום יום של העובדים. בגלל סיבה זאת הרבה מאוד מנהלות משאבי אנוש ורוחה , מחפשות דרכים מסוימות לשחרר את הלחץ על ידי ימי כיף לעובדים. הרבה לא יודעים את זה, אבל אנחנו יכולים לגרום לעובדים לעבוד בסביבת עבודה שמחה ופורה, ובצורה יותר מדויקת. הדרך לעשות את זה היא, ימי כיף לעובדים.

נכון, זה לא נשמע כמשהו שיכול לספק עזרה כלשהי או מענה מושלם בנושא זה אך, מחקרים עולמיים הראו שאנשים שחווה ימי כיף, שיפרו את הביצועים שלהם בעבודה היום יומית באחוזים רבים. אין שום צל של ספק שאנו בחברת y-kef  יכולים רק לשפר את מקום העבודה בבחינה בין אישית על ידי הפקת ימי כיף לעובדים בארגוניכם

אמנם יום הכיף לעובדים נמשך יום אחד בלבד, אך אנו מבטיחים לכם שההשפעה שלו תהיה ארוכת טווח והוא ישאיר טעם של עוד וכמובן יגבש את העובדים בארגוניכם.

יום כיף שאנו מפיקים מתחילים בחשיבה, ארגון והפעלה של מגוון אטרקציות וספורט ימי, טיולי שטח, פעילויות אקסטרים ופעילויות אתגר, ארוחות שף בשטח, קבלות פנים מגוונות ואירועי ערב מגבשים בקונספטים שונים הייחודיים רק לנו, שמרכיבים במקום אחד ימי כיף וגיבוש שמחים במיוחד.

ימי הכיף מופקים לכל סוגי הלקוחות, בין אם מדובר בעובדים, חברות, קבוצות פרטיות, ארגונים, ועדי עובדים וכדומה. בנוסף לאטרקציות המיוחדות והפעילויות הרבות שלנו וכחלק מההפקה הכוללת שאנו מציעים, נוכל להעשיר את יומכם במגוון רחב של אתרים, הרצאות, מופעים,  סיורים מיוחדים, שירותי הסעה אירוח ולינה.

היכולת של y-kef להתאים עצמה באופן אישי לצרכים הנקודתיים ולדרישות הספציפיות והתקציביות של כל קבוצת עובדים הינה ייחודית ומוכיחה את עצמה כיעילה לאורך שנים.

כל זאת מאפשר לנו לתכנן עבורכם באופן מושלם את הפקת יום הכיף המתואם במיוחד בשבילכם..

מגוון ימי כיף לחברות ועובדים

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...