Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום גיבוש בדרום

אם אתם רוצים יום גיבוש בדרום כייפי שהעובדים שלכם לא ישכחו, כדי שתעשו יום גיבוש בדרום, חברת y-kef תשמח להציע לכם מגוון עצום של ימי גיבוש בדרום לעובדיכם.

כמובן שאנו נעזור לכם לתכנן לפרטי פרטים את הפעילויות שיהיו לעובדים ביום זה. זהו אינו עוד סתם יום גיבוש מחוץ לעבודה אלא יום בעל משמעות רבה הן לעובדים והן למנהלים. ביום גיבוש בדרום העובדים נהנים ולומדים להכיר את שאר העובדים שעובדים איתם ביום יום.

יום גיבוש בדרום מספק את תחושת שייכות של העובד ומגביר את המוטיבציה ובכך הופך את סביבת עבודה למיטבית.

ביום זה תוכלו לשכוח ליום אחד מהעבודה ולחוות חוויה בלתי נשכחת מול הנופים עצרי נשימה של הדרום, וניתן ליהנות מהאוויר הנקי, לחוות אווירה שונה ולהתנתק מהאינטנסיביות של המרכז.

מעבר לנופים המדהימים, הדרום שופע במקומות היסטוריים ואתרים שונים שכדאי להכיר, כמו כן העובדים יחשפו למקומות חדשים בהם לא ביקרו תוך כדי פעילות מגבשת ובלתי נשכחת. y-kef מתמחה בשילוב ממגוון רחב של פעילויות מגבשות בדרום אשר מותאמות לאופיו של הארגון ומכלול העובדים על פי הדגשים שלכם אנו ניצור עבורכם קונספט ליום גיבוש מנצח בדרום אשר יגרום להשיג את כלל המטרות של הפעילות.

צוות ייעוץ של y-kef ילווה אתכם לאורך כל הדרך וייתן לכם מענה מקצועי, ויענו לכל שאלה. בעזרת הידע והניסיון שרכשנו עם השנים, אנו נפיק עבורכם יום גיבוש בדרום ופעילות מהנה וחווייתית תוך הקפדה על כלל המרכיבים באיכות ללא פשרה.

מגוון ימי גיבוש בדרום לקבוצות, חברות ועובדים

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...