Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

תכנון ימי גיבוש לצוות

פעם היה מספר מאד מצומצם של רעיונות ואפשרויות אשר מתאימים לימי כיף וגיבוש של צוותים בעבודה. עם הזמן חלחלה אט אט ההבנה שיום כיף עבור עובדים במשרד או בחברה לא נחשב למותרות או צ'ופר אלא לפעילות שהעובדים ממש צריכים על מנת לתת את כל כולם בתפקיד שלהם. התכנון החל להיות מאד מאתגר, שכן לא פשוט למצוא את הנוסחה המתאימה ביותר לכל מקום עבודה ולכל קבוצת עובדים ויש חשיבות מאד גבוהה להתאמה האישית של הפעילויות שנבחרות. מכאן שהתכנון צריך להתבצע כמה וכמה זמן מראש על מנת שלא להיות לחוצים למצוא את מה שמתאים ולעשות את כל מה שצריך עד המועד שנבחר.

כיום ימי גיבוש מקבלים הרבה מאד כבוד בעולם העסקים וההיי טק. תקציבים לא מבוטלים מועמדים לטובת ארגון ימי הכיף האלה והמנהלים מבינים שהם פשוט חייבים את זה לעצמם, למקום העבודה וכמובן למען העובדים עצמם. אין לתאר את התחושות החיוביות והתכונה הנעימה שחשים במסדרונות העבודה בימים שלאחר יום הכיף וגם המנהלים של החברות הגדולות מבינים את הצורך בכך. כאשר מדובר על ארגונים גדולים הנושא הזה מקבל משנה חשיבות – העובדים מכירים טוב יותר זה את זה, נוצרות הכרויות וחברויות שלא היו קודם לכן וכמובן שמתחזק מאד הקשר בין העובדים לבין מקום העבודה עצמו. נשאלת השאלה – איך מתכננים את היום החשוב הזה?

תכנון ימי גיבוש

תכנון ימי גיבוש לצוות

ארגון והפקה של יום גיבוש לצוות צריכים לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים ונתונים – בכמה עובדים מדובר, מה ממוצע הגילאים של העובדים, האם יש מגבלות כלשהן (מוגבלויות פיזיות או קולינריות, הגבלות שקשורות בדת או אורח חיים ועוד), אילו פעילויות עשויות להיות מוצלחות ומהנות, האם יש תקציב גם להסעה למקום מרוחק וכמובן – התאריך שנבחר ומזג האוויר הצפוי לאורך היום במיקום הנבחר. טיול בחיק הטבע, רביצה חברתית ומהנה על חוף הים עם שתייה קרה וחטיפים, שיט ביאכטה פרטית או פעילויות ספורט בפארק או ביער ולאחריהן פיקניק. אלה רק חלק מהרעיונות הרבים שקיימים כיום.

ימי גיבוש בצפון, למשל, יכולים להתקיים בשמורות טבע או מסלולי טיול מוכרזים ומוסדרים, ישנן מסעדות מיוחדות רבות שאפשר לטעום בהן מאכלים ייחודיים וטעימים, אפשר להשתתף בסדנאות שונות שמתאימות אך ורק לתושבי הצפון או מגוללות גם סיפור שקשור באזור הגאוגרפי או פשוט ליהנות מחבל ארץ יפהפה – שיט בכנרת, מסלולי טיול או ביקור באתרים מעניינים.

חשוב מאד לבחור את הפעילות שכל העובדים, או לפחות רובם המוחץ, ייהנו ממנה. יום גיבוש יוכרז כמוצלח וככזה שהשיג את המטרות שלו במידה ואכן העובדים יחזרו עם סיפורים טובים וחיוביים, ייצרו זיכרונות אישיים שהם ייהנו להמשיך ולספר אודותיהם גם לאחר החזרה מהטיול וכמובן – יהיו מלאי ציפייה לקראת יום הגיבוש הבא.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...