Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

פעילות גיבוש לצוות קטן

כשבחברה או מקום עבודה מחליטים על ארגון של יום כיף לצוות – אין זה משנה אם מדובר בצוות גדול או קטן. מה שמשנה זה שרוצים לשמח את עובדי הצוות, רוצים לשבור עבורם מעט את השגרה, לאוורר אותם מהנושאים הרגילים שעומדים לנגד עיניהם והכי חשוב – יש מטרה ברורה של חיזוק הקשר בינם לבין מקום העבודה עצמו. כיום כבר ידוע שיש חשיבות גבוהה מאד לכך שהעובדים אכן יקבלו את זמן ההעשרה הזה מחוץ למשרד והרחק מעמדת העבודה שלהם וכבר הוכח מעל לכל ספק שימי הכיף והגיבוש האלה תורמים רבות לכל הצדדים. אחרי שהעובדים מקבלים יום של כיף הם מגיעים לעבודה עם חיוך ונחושים בדעתם לעשות הכל למען מקום העבודה.

פעילות ODT נחשבת כיום לאפשרות הטובה ביותר וזו שהכי מתאימה בתור יום גיבוש או יום כיף לצוותי עובדים מחוץ למשרד. מדובר על פעילות ספורטיבית היתולית, בעלת קונספט מסוים או חופשית. ברוב המקרים יצטרכו חברי הצוות לעבוד בשיתוף פעולה על מנת לפתור חידות או להצליח במשימות ועצם היותם בחיק הטבע מוסיף הרבה מאד אווירה שונה וייחודית לאירוע כולו. גם כאשר מדובר בצוות עובדים מצומצם, למשל עד 10 עובדים – יש הרבה מאד אפשרויות ובמידה והעובדים לא לגמרי מכירים זה את זה לעומק, הרי שתהיה זו עבורם הזדמנות מעולה להעמיק את ההכרות, לשתף פעולה זה עם זה וכך מטרת יום הגיבוש תושג בקלות ובהנאה.

פעילות גיבוש לצוות קטן

אילו פעילויות תהיינה מוצלחות ביום גיבוש?

כיום מוכרות פעילויות רבות שעשויות להתאים בתור יום גיבוש לעובדים מחוץ למשרד ואכן מנהלים של מחלקת משאבי אנוש אכן מקדישים הרבה מחשבה ותשומת לב לבחירה נכונה, שלא לדבר על התקציב שמועמד מראש לטובת ארגון היום הזה. לעיתים דווקא יוחלט על ערב גיבוש לצוות ואז ייתכן שהרעיונות יהיו שונים באופן משמעותי ומהותי – הרצאה או סדנה מעניינת, גיבוש בחושך, סיור עששיות או אפילו הופעה של להקה עם בילוי במסעדה. מה שבאמת חשוב זו שבירת השגרה, הקשר הבלתי אמצעי שנוצר בין כל העובדים או חברי הצוות והאפשרות שלהם לדבר על דברים אחרים ולהעמיק את ההכרות ביניהם.

חשוב להתאים את הפעילות של יום הגיבוש למזג האוויר, לאופי של המשתתפים וכמובן להיותם חלק מצוות קטן. צריך לקבל החלטות חשובות מבעוד מועד על מנת להספיק לארגן את כל מה שצריך וכדי שיום הגיבוש יהיה מושלם, מהנה וישיג את המטרות אשר לשמן הוא מתקיים מלכתחילה. העובדים כיום כבר יודעים לצפות לארגון של יום הגיבוש ואכן מפיקים ממנו הרבה הנאה ותועלת. הם שמחים שנפל בחלקם להיות חלק מצוות עובדים מוערך וכזה שמשקיעים בו וכמובן שהתוצאה היא רצון לעשות טוב לארגון בחזרה ולהיות פוריים ויעילים בעבודה.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...