Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

פעילויות ODT הן החוויה הכי טובה לצוות החברה והעובדים

ODT הוא הדבר החם ביותר כיום בעולם של פעילויות לעובדים והפקת ימי כיף וגיבוש. הכוונה היא ל- Outdoor Training, כלומר לפעילות שמבוצעת בחוץ, בחיק הטבע, בפארק או אפילו בגינה הציבורית. המטרה והרעיון המרכזיים שעומדים מאחורי הפעילות הזאת הם שהעובדים ומי שעומד לחוות את הפעילות יוצאים מהמשרד, שוברים שגרה, מתאווררים ממה שהם מכירים בשגרת היומיום וכמובן חווים חוויה של גיבוש, הכרות מעמיקה אלה עם אלה  ונהנים מאד.

כיום ידוע שחשוב לארגן לפחות פעם בשנה פעילות ODT לעובדים. היום ידוע מעל לכל ספק הקשר הישיר שבין הנאמנות של העובד כלפי מקום העבודה והמנהלים שלו לבין פעילויות רווחה והנאה שמקום העבודה משקיע מצידו בעובדים כולם. כיום אפשר וכדאי לפנות אל חברה מקצועית של הפקת אירועים על מנת לבחון את מה שיתאים בתור הפעילות לכל חברה, ארגון וקבוצת עובדים. פעילויות גיבוש לצוות עובדים הן פעילויות שמשקיעים בהן הרבה מאד מחשבה ותקציב וההפקה שלהן מהווה חלק בלתי נפרד מסדר היום של מחלקות משאבי אנוש או רווחת העובד.

 פעילויות ODT

למה דווקא פעילות ODT?

כאשר מאורגן לעובדים יום כיף שמיועד רק להם – יש בזה אמירה מאד חשובה וחזקה אודות הקשר בין המנהלים לבין העובדים עצמם. העובדים כיום מצפים לארגון יום כיף מתישהו במהלך השנה והם יהיו חסרי סבלנות לגלות איזו פעילות הוזמנה עבורם בכל פעם. ימי גיבוש לחברות הפכו להיות דבר שבשגרה ודווקא אלה שלא מארגנים ימי גיבוש כאלה על בסיס קבוע נחשבים לחריגים ויוצאי דופן. בסיום יום הפעילות העובדים יהיו במצב של התרוממות רוח ונפש, מצב רוח מרומם ותחושה חזקה של הודיה כלפי מקום העבודה שדאג להם, רצה בטובתם ומשקיע משאבים בשבירת השגרה הרגילה ושינוי האווירה.

פעילויות גיבוש לצוות התגלו כבר מזמן כפעילויות שלא רק מגבשות בין חברי הצוות אלא משפרות בצורה משמעותית את התפוקה שלהם ואת דרך העבודה שלהם. מספיק יום אחד של פעילות מחוץ למשרד כדי שהמשך העבודה לאחר מכן יהיה הרבה יותר פורה ויעיל עבור כל חברי הצוות, מה שגם ישפיע על הביצועים של החברה כולה ועל אופן העבודה שייראו המנהלים. מכאן קל להבין שפעילויות ODT שמאורגנות כפעילות גיבוש משאירות הרבה טעם טוב בקרב העובדים והם ימשיכו לסבר עליהן ולהיזכר בחוויות אודותיהן גם זמן רב אחרי שהסתיימו.

חשוב מאד לקחת את הזמן בארגון יום הגיבוש, לבחון היטב את האפשרויות ולהתאים אותן לצוות העובדים, למזג האוויר בחוץ ולאופי הפעילות הרצויה. כך אט אט ייבנה יום הגיבוש ומי שאחראי על הפעילות ימצא בדיוק את התמהיל הנכון והמתאים ביותר. לעיתים אפשר וכדאי לשתף את העובדים בהכנות ליום הבלתי שגרתי שלהם, אך פעמים רבות כדאי דווקא לשמור בסוד את ההכנות ולהפתיע אותם ממש ברגע האחרון.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...