Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

מה עדיף – יום כיף או יום גיבוש?

בשנים האחרונות יש שיח בולט וחשוב בעולם התעסוקה והוא קשור בארגון ימי כיף לעובדים על בסיס קבוע ושגרתי מדי פעם.

כיום ישנו תקציב מיוחד שמיועד אך ורק לפעילות זו וייתכן מאד שמדי שנה התקציב הזה ילך ויגדל. למה? מפני שמנהלים רבים מבינים שעל מנת שהעובדים שלהם יבצעו את המוטל עליהם באופן הטוב והיעיל ביותר – הם צריכים לראות במקום העבודה בית, אוזן קשבת ומקום שבו רואים אותם מעבר למספר העובד ולתפקיד המקצועי. כאשר מטעם מקום העבודה נוסעים העובדים לטיול, הולכים לסיור מיוחד או יוצאים לפעילות ספורטיבית מהנה – יש לכך השפעה גדולה מאד גם על החיים האישיים שלהם וגם על האופן שבו הם יבצעו את התפקיד המקצועי שלהם.

יום כיף או יום גיבוש

האם יש הבדל בין ימי גיבוש לחברות לבין ימי כיף?

בהחלט כן יש הבדל.

ימי גיבוש – זו המטרה שלהם – לחזק את הקשר בין העובדים, להעמיק את ההכרות ביניהם או לגבש בין עובדים שכלל לא מכירים אלה את אלה. הפעילויות עצמן תהיינה כאלה שצריך לשתף בהן פעולה, צריך לעבוד ביחד ולהגיע להישגים בעבודת צוות. אחרי יום גיבוש כזה – פתאום יהיו הרבה יותר פרצופים מוכרים במסדרונות המשרד, הרבה יותר עובדים יהיו מוכרים זה לזה ויהיה מדובר בהכרות טובה ומעמיקה ולא רק בשם ותפקיד.

ימי כיף – כשמן כן הם – מיועדים לכיף, לשבירת שגרה, להפוגה ולהנאה מלאה. המטרה שלהם היא לשים בצד את השגרה והעבודה ולהתרכז במשהו אחר, לנקות את הראש ולבלות ביחד.

 

מתי בוחרים ביום כיף ומתי ביום גיבוש?

כאמור, הכל מתחיל בתכנון וארגון נכון ומתאים. מה המטרה של היום הזה? אם רוצים לגרום לכך שיותר עובדים יכירו זה את זה – אין ספק שמה שדרוש כאן הוא יום גיבוש. אם מה שרוצים המנהלים לדאוג לו הוא הנאה ושבירת שגרה – אפשר להסתפק ביום כיף ללא פעילויות מיוחדות שמרוכזות בגיבוש המשתתפים. פעילות ODT, למשל, יכולה להיות מתאימה גם לאפשרות זו וגם לאפשרות השנייה וכל עוד מקדישים את המחשבה ותשומת הלב להתאמה אישית מלאה בין הפעילות לבין העובדים שאמורים להשתתף בה – אין ספק שתהיה הצלחה גדולה והמטרות אכן יושגו.

ישנן לא מעט פעילויות שיכולות להתאים גם ליום גיבוש וגם ליום כיף. כשמבצעים את החשיבה על ההתאמה האישית קל הרבה יותר להחליט במה לבחור. מי שאמון על התחום של משאבי אנוש בחברה או במשרד יכיר את עולם הפעילויות שמתאים ויהיה לו קל לתת את ההמלצות מבוססות הניסיון שלו בכל מצב וזמן. דבר אחד בטוח – בין אם נבחרה פעילות גיבוש ובין אם יום כיף – העובדים בטוח ישמחו מאד לשבור שגרה ולרענן את המחשבה. כשחוזרים לעבודה אחרי יום של שבירת שגרה הרבה יותר קל להיות מרוכזים ולהמשיך במשימות הרגילות.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...