Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום גיבוש מומלץ בצפון

מדינת ישראל כולה היא כר פורה לפעילויות מעניינות ומגוונות שאפשר לקיים עבור עובדים בשלל חברות או ארגונים. אי אפשר באמת למנות את כל האפשרויות אשר עומדות בפני מנהלים או כאלה אשר מטפלים בתחום של רווחת העובד בבואם לארגן יום גיבוש לעובדי החברה או אפילו לחלק מהם. ימי גיבוש כאלה מתאימים למספר גדול של עובדים, לצוותים מסוימים או אפילו למספר מצומצם בלבד של עובדים. החוכמה האמיתית היא להגדיר את המטרות שרוצים להשיב וכך לבחור בצורה נכונה את מה שיהיה במהלך היום הזה ויספק לעובדים שישתתפו גם ערך מוסף מעבר ליציאה מהמשרד. ומה מציע צפון הארץ למי שמארגן יום כיף?

יום גיבוש לעובדים בצפון יכול לכלול כל כך הרבה פעילויות שאפשר ממש להתבלבל מרוב ההיצע המגוון – טיולי שטח, מים או נוף, פעילויות חווייתיות או סדנאות מקצועיות, ביקור באתרים מיוחדים שאי אפשר למצוא באזורים אחרים בארץ וכמובן ליהנות מהמטעמים בשלל מסעדות נפלאות בכל רחבי הצפון. לכל אורך השנה אפשר ליהנות מנופים מרהיבים, זרימת מים בנחלים וכמובן סיפורי מורשת שקשורים להקמת המדינה. כאשר משכילים לחבר כמה פעילויות כאלה יחדיו לכדי יום אחד מרוכז – אין ספק שזה עומד להיות יום מיוחד במינו שכל אחד מהעובדים ייקח ממנו משהו וישמור בליבו לנצח.

יום גיבוש מומלץ בצפון

מה אפשר לעשות בצפון במהלך יום כיף?

כתלות במיקום של מקום העבודה אפשר להחליט אם נוסעים ביחד באוטובוס או שהעובדים מגיעים לנקודת המפגש באופן עצמאי. היתרון של נסיעה באוטובוס הוא כפול – גם חסכון בהוצאות הדלק עבור העובדים וגם כמובן תחילת הקשר והגיבוש ביניהם כבר בנסיעה. בסיום היום ייתכן וחלקם יהיו עייפים מכדי לנהוג ולכן נסיעה משותפת תהיה נוחה ומתאימה הרבה יותר. יום גיבוש בצפון יכול לכלול הליכה במסלול בחיק הטבע, שכשוך הגוף במי הנחל, קטיף של פרי טרי או ירק ותצפיות משלל מיקומים מיוחדים על הכנרת, אל עבר הר החרמון או לכל כיוון אחר שאפשר יהיה ליהנות מהמראות שלו. בעצם אפשר לומר שכל פעילות תהיה נוחה ומהנה, שכן עצם שבירת השגרה והיציאה מהמשרד תהיינה חיוביות, מהנות ומספקות מאד.

חשוב לקחת בחשבון את האווירה שתהיה במשרד לאחר יום הגיבוש – עובדים שקודם לכן לא הייתה ביניהם הכרות יכירו זה את זה, ישמחו לראות זה את זה ויחליפו חוויות על הטיול שזה עתה חזרו ממנו. ייתכן ועובדים מסוימים יגלו מכנה משותף עם עובדים אחרים – מה שיהפוך את הקשרים המקצועיים לאישיים וחזקים, אולי כאלה שגם יתפתחו לכדי מערכת יחסים אישית, זוגית או חברית לטווח הארוך. זה הבונוס האמיתי של ימי גיבוש, בין אם הם מתקיימים בצפון הארץ או בכל מקום אחר – הידיעה שיש הרבה מה לגלות זה על זה.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...