Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

הפקה וארגון של יום כיף

ארגון יום גיבוש כחלק מההווי והשגרה של חברה או מקום עבודה הוא הפקה של ממש. עד לפני כמה שנים כל הנושא של גיבוש עובדים או שבירת שגרה כלל לא היה במודעות או על סדר היום של מנהלים אלא רק וידוא שכל עובד מבצע את המוטל עליו ולא חורג מכך. כיום המצב שונה באופן מהותי. בשנים האחרונות ההתייחסות כלפי העובדים השתנתה ללא היכר ויש הערכה רבה כלפי פועלם של העובדים מכל המגדרים, המגזרים והמעמדות המקצועיים. כיום אין ויכוח על כך שארגון או הפקה של יום כיף זו פעולה נדרשת, חשובה וכזאת שגם מעמידים לטובתה תקציבים לא נמוכים.

כשהעובדים חוזרים מיום הכיף יש בהם משהו אחר – הערכה רבה כלפי מקום העבודה, הם חשים אהובים ומוערכים והם יודעים שיש מי שדואג להם ולא רק רואה אותם כבורג קטן במערכת משומנת גדולה. בצורה כזאת היחסים מתחממים ויש הרבה יותר קרבה בין העובדים לבין דרג ההנהלה. בנוסף לכך – יש אפשרות להכיר עובדים ממחלקות או צוותים אחרים וכך ליהנות מחברים או מכרים חדשים ולהרחיב את מעגל ההיכרויות בתוך מקום העבודה. אי אפשר להתווכח עם העובדה שעובדים שמגיעים ליום העבודה במצב רוח מרומם יהיו פרודוקטיביים יותר וכמובן שהנאמנות שלהם כלפי מקום העבודה תהיה גבוהה במיוחד!

הפקה וארגון של יום כיף

איך מארגנים ימי כיף?

לא פשוט לארגן ימי כיף לקבוצה של עובדים. צריך לבחור מועד ולהודיע עליו הרבה זמן מראש, צריך להתארגן עם החלפות או גיבוי בתוך המשרד וקביעת הפעילויות או האטרקציות היא משימה מורכבת בפני עצמה – טיול, סיור במקום מיוחד עם או בלי מדריך צמוד, ארוחת במסעדה, השתתפות בסדנת יצירה, פעילות ספורטיבית בחיק הטבע או משחקי חברה – כל אלה הם רק חלק מהמגוון העצום של אפשרויות שקיימות כיום ובהחלט יכולות להילקח בחשבון. יום כיף לעובדים יכול להימשך מספר שעות או יום שלם, על פי ההחלטה של מי שאחראי בחברה על התחום של משאבי אנוש או רווחתם של העובדים. כיום כבר מקובל מאד להקצות תקציב מיוחד לנושא של ארגון ימי גיבוש וכיף לעובדים ובמידת האפשר להוציא אותם לפועל יותר מפעם אחת בלבד בשנה.

כיום כבר כמעט ואין ארגונים או מקומות עבודה שלא מארגנים ימי כיף עבור העובדים שלהם מדי פעם. כבר ברור לגמרי שמדובר ברווח נקי לכל הצדדים, נושא שכולם נהנים ממנו ויש בו רק יתרונות. יחד עם זאת – המחשבה על אופי היום הזה ועל הפעילויות שייכללו בו מאתגרת כל פעם מחדש, שכן תמיד רוצים לחדש, להפתיע ולארגן יום גיבוש יותר מקורי ומוצלח מזה הקודם שהיה. למזלם של אלה שמארגנים את הגיבושים – יש מחשבות ורעיונות כל הזמן ותמיד אפשר לבחור מה שעדיין לא נבחר קודם לכן.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...