Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

המטרה המרכזית של יום כיף וגיבוש לצוות?

עד לפני כמה שנים לא היה נהוג לארגן ימי גיבוש או ימי כיף לעובדים בחברות או ארגונים. לא היה לזה תקציב, היה קשה ומאתגר להוציא את העובדים ליום מחוץ למשרד ואף מנהל לא ראה סיבה טובה לכך. כיום המצב שונה לחלוטין. כיום ארגון של יום כיף הוא סטנדרט כמעט בכל מקום עבודה, ארגון או חברה – קטנים כגדולים. אפשר להפיק את היום הזה לבד ואפשר לפנות אל חברה מקצועית אשר עוסקת בהפקת אירועים כאלה ולקבל ממנה שירות מ-א' ועד ת' – החל מבחירת הקונספט, דרך בניית התקציב וכלה בארגון מוחלט של היום המהנה הזה. מה שבאמת חשוב זה להגדיר את המטרות ולדעת לשם מה מלכתחילה מארגנים את היום הגיבוש.

לארגון של יום גיבוש יש כמה וכמה מטרות חשובות :

  • חיזוק הקשר בין מקום העבודה לעובדים.
  • מתן תחושה לעובד שיש מי שרואה אותו כבן אדם בפני עצמו ועומדים לרשותו.
  • שבירת השגרה מאפשרת ניתוק מהמטלות המקצועיות, אוורור המחשבה והתודעה.
  • מתן ערך מוסף לעבודה.
  • יצירת תשתית להכרות מעמיקה בין חברי הצוות ויצירת קשרים מקצועיים ואישיים חדשים.
  • חזרה לעבודה עם כוחות ואנרגיות מחודשים וטובים יותר.

יום כיף וגיבוש

איך מארגנים את יום הכיף כך שישיג את המטרות?

יש הרבה מה לבחון לעומק כאשר מתחילים לברר פרטים אודות יום הגיבוש שעומדים לארגן – מה מזג האוויר הצפוי, האם הפעילות תתקיים בתוך המשרד או מחוצה לו, כמה זמן זה ייקח ועוד. אם המטרה המרכזית ששם לו המנהל היא העמקת הקשר וההיכרויות בין העובדים – הרי שהכי כדאי יהיה לארגן משחקים או פעילויות בשיתוף פעולה או בצוותים הטרוגניים. אם הכוונה היא להתנתק מההווי במשרד ולספק שבירת שגרה – הרי שטיול או פעילות ODT בחיק הטבע ישיגו זאת בקלות רבה. אם המטרה שהוגדרה היא מתן ערך מוסף מעבר למטלות המקצועיות, הרי שהרצאה או כנס מעשיר יכולים להיות התשובה ומה שיהיה הכי מתאים. כמו בכל ארגון של אירוע – גם כאן אי אפשר להתחיל את התהליך ללא הגדרת מטרות ברורה.

יום כיף וגיבוש לצוות

לכל מנהל או מקום עבודה יכולות להיות מטרות אחרות שקשורות בארגון יום הגיבוש ולכן חשוב מאד להיצמד אליהן ובבחינת האפשרויות שיעמדו – לבדוק היטב האם הפעילות והערך המוסף ממנה אכן ישיגו את המטרות והיעדים. כך המנהל יכול להיות בטוח שביום שלאחר יום גיבוש וכיף האווירה במשרד תהיה טובה יותר, חיובית יותר וכמובן – חברית הרבה יותר. לעובדים יהיו חוויות לחלוק ולשתף והם ייהנו לפגוש זה את זה במסדרונות, בעיקר אלה שקודם לכן לא הייתה ביניהם שום בכרות כלל. כל מנהל רוצה שהעובדים ירגישו בבית גם כשהם נמצאים בעבודה והפקת יום גיבוש מוצלח היא אחת הדרכים להשיג זאת.

 

היכנסו עכשיו ובחרו את היום גיבוש שלכם – לחץ כאן 

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...