Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

איך מתכננים יום גיבוש לצוות?

תכנון יום גיבוש לצוות העובדים במשרד הוא תהליך לא פשוט שיש הרבה מה לשים לב במהלכו. לא מדובר בקביעה פשוטה ומהירה, אלא בסיעור מוחות מעמיק שצריך למצוא בו את הרעיונות הטובים והמתאימים ביותר לכל מקום עבודה, צוות עובדים וסיטואציה. אין כמעט מקום עבודה כיום שאין בו התייחסות לנושא של גיבוש העובדים ושימת לב לרווחת העובד וקיום ימי גיבוש מפעם לפעם הוא סטנדרט כמעט חובה בכל ארגון או חברה. יש לכך לא מעט סיבות ושיקולים אך כולם חוזרים בדיוק לאותה הנקודה – חיזוק הקשר בין העובד לבין מקום העבודה וראייה של העובד כאדם בפני עצמו. כשהעובד ירגיש שדואגים לו ומעריכים אותו – הוא יעבוד בצורה יעילה, חיובית ומקדמת.

כאשר מחליטים לארגן ימי גיבוש לצוות צריך לקחת בחשבון כמה וכמה נושאים – מספר העובדים שישתתפו, העיתוי בשנה, לרבות העונה ומזג האוויר וכמובן בחירת הפעילות עצמה – טיול, מפגש במסעדה, הרצאה או כנס, פעילות בחיק הטבע הכוללת הפעלות ספורט או משחקים היתוליים ועוד. ההיצע כיום מגוון ורחב מאד ויש הרבה מאד אפשרויות לבחור מתוכן. כל שנותר למי שאמון על התחום של משאבי אנוש בעבודה הוא לבחור את הפעילות או את השילוב הנכון והמתאים ביותר.

ימי גיבוש לצוות

ארגון יום הגיבוש לצוות

יש מקומות עבודה שמארגנים בהם ימי גיבוש אחת לתקופה מסוימת באופן קבוע. יש מנהלים שיעדיפו לארגן את יום הכיף לאחר סיום של תקופה עמוסה או מאתגרת ויש כאלה שישמרו את שבירת השגרה כבונוס על עבודה קשה או תגמול על הצטיינות הצוות. פעילויות גיבוש לצוות יכולות להתקיים בתוך המשרד פנימה או כחלק מיום כיף מחוץ למשרד. כל עוד יש מטרות ברורות ומוגדרות שעומדות לנגד עיניהם של אלה שמארגנים את היום הזה – יהיה קל הרבה יותר למצוא את מה שבדיוק ישיג את המטרות ויהפוך את האווירה במשרד לחיובית, נעימה וטובה הרבה יותר.

במידה ויש חששות או שלא יודעים איך לארגן את הפעילות או ממה להתחיל את התהליך – אפשר וכדאי לפנות אל חברה מקצועית העוסקת בתחום של הפקת אירועים. בחברה זו יידעו בדיוק איך להתאים את יום הכיף לכל צוות או משרד ויהיה ברשות העובדים ארסנל של רעיונות ואפשרויות שביחד עם המחלקה האמורה יהיה קל יותר לגבש את היום, את סדר הפעולות בו ואת הקונספט. מה שבאמת חשוב הוא שמי שבידיו מופקדת משימת ההפקה של היום הזה יהיה בעל ניסיון, ידע או חשיבה יצירתית כך שהמטרות של הגיבוש יושגו.

מה המטרות האלה יכולות להיות? כאמור – חיזוק הקשר בין העובדים לבין מקום העבודה, מתן התחושה לעובדים שם אנשים ולא רק עובדים ושיש מישהו שדואג להם, לרווחה שלהם ולתחושות הנעימות שלהם הן בזמן העבודה והן בשעות שבהן הם שוהים בבית.

 

היכנסו עכשיו ובחרו את היום גיבוש שלכם – לחץ כאן 

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...