Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום גיבוש בצפון

בואו לחגוג ימי גיבוש בצפון עם מבחר אטרקציות נדירות וכפיות שיגבש אתכם לצוות חזק. אזור צפון הארץ הוא לא רק נוף משגע וירוק, אלה עקב מספר רב של אתרים עמוסי אטרקציות מהנות, זה הוא ללא ספק אזור אידיאלי לימי גיבוש.

ארגון והפקה של יום גיבוש בצפון הוא עניין מורכב, ברשותנו עומד צוות מיומן שישמח לסייע בהפקת יום גיבוש בצפון המותאם במיוחד עבורכם. בעזרת הניסיון והידע רב אנו נתכנן עד לרמת הפרט הקטן את יום הגיבוש הבא שלכם.

בעזרת החיבור בין הטבע לאופי פעילות אנו ניצור עבורכם יום גיבוש אידיאלי בצפון הארץ. על מנת לארגן יום גיבוש בצפון מוצלח, יש להבין את המטרות של יום זה.

אם זה שיפור ביחסי צוות העובדים על מנת לגרום לעבודה פרודוקטיבית יותר או אולי  הבעת הכרה לעובדים. אנו נבחר מתוך המגוון הרחב של פעילויות וניצור בהתאם לאופי הקבוצה, תקציב ויעדי החברה , את יום גיבוש בצפון המושלם עבורכם.

ניתן לשלב מגוון רחב של פעילויות בצפון הארץ ביניהן טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, קיאקים, רכיבה על סוסים, פעילויות ODT, משחקי מרוץ למיליון ועוד…

באמצעות יום גיבוש בצפון, ניתן לגבש את הצוות בפעילות שוברת שגרה ופשוט ליהנות. יום גיבוש לעובדים בצפון הארץ זו היא ההזדמנות שלכם לצאת מחוץ לכותלי המשרד, לקרב בין האנשים, ולתרגל היבטים שעשויים להיות חיוניים בהתנהלות שלהם לאחר מכן. אז הגיע הזמן לבחור את היום גיבוש בצפון לצוות שלכם …

מגוון ימי גיבוש בצפון לקבוצות, חברות ועובדים

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...