Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

רעיונות לימי גיבוש לעובדים

בימינו, כל חברה עסקית נדרשת בראש ובראשונה להשקיע במשאב האנושי שלה – העובדים. בנוסף לאלמנטים הברורים מאליהם, כגון שכר והטבות, יותר ויותר חברות עסקיות מבינות את החשיבות שביצירת אווירה ידידותית ושיתוף פעולה בין העובדים, שכן עובד מרוצה משמעו תפוקה מוגברת, וכן סיכון נמוך יותר לעזיבה בעתיד.

אחד מהכלים בהם חברות עסקיות עושות שימוש לשם שמירה על אווירה טובה במקום העבודה הוא ארגון ימי גיבוש לעובדים. ימי גיבוש מסוג זה, המתקיימים חוץ למשרד, הם ההזדמנות המושלמת לחזק את היחסים בין העובדים, ולהדק את המחויבות של העובדים כלפי מקום עבודתם לאורך זמן.

רעיונות לימי גיבוש לעובדים

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

להלן מספר רעיונות לימי גיבוש מחלקתיים, או סתם רעיונות לימי גיבוש:

 

חדר בריחה נייד

למי שעדיין לא מכיר את המונח – חדר בריחה הוא למעשה סוג של משחק תפקידים, במסגרתו קבוצה של אנשים ננעלת בחדר סגור, ועליהם להיחלץ ממנו בתוך שעה, תוך התגברות על חידות ומכשולים שונים. ההתנהלות בחדר הבריחה דורשת מהעובדים הפגנה של יכולת אלתור, יצירתיות והרבה שיתוף פעולה ועבודת צוות, והכל באווירה מהנה וכיפית.

 

ווטר טאג

פעילות חווייתית ומאתגרת, המתאימה במיוחד לימי הקיץ החמים. העובדים מתחלקים לשתי קבוצות, אשר נלחמות אחת בשנייה באמצעי המסורתי של רובי מים, המעוצבים במיוחד להנאה מקסימלית. בדומה לפעילויות נוספות בסגנון – פיינטבול ולייזר טאג – גם כאן מדובר בפעילות חווייתית ואינטנסיבית, הדורשת מחברי הצוות לשתף פעולה לשם השגת הניצחון על הקבוצה השנייה, וכן הזדמנות לפרוק קצת מרץ בזירה עבור עובדים הסגורים במשרד כל היום.

 

סיור חווייתי בירושלים

אף שלמרבית הישראלים יצא לבקר בירושלים לפחות פעם אחת, חלקם הגדול עדיין לא מכיר את פינותיה הנחבאות של העיר, ואת אתרי התיירות המרכזיים בה. במסגרת טיול גיבוש לירושלים, הנמשך 3 ימים, הקבוצה תיהנה מסיור מודרך בפינות החמד הירושלמיות, אירועי ערב מיוחדים, טיול סגווי בטיילת ארמון הנציב, ארוחות בשריות וחלביות מושקעות, סדנת אוכל בליווי שף מוסמך, סיורים במנהרות הכותל ובעיר העתיקה, חיזיון אור-קולי, ועוד. מדובר בטיול המתאים כמעט לכל קבוצת עובדים, גם לאלו שפחות מעוניינים בטיול אקסטרים.

 

יום כיף בנווה מדבר

אף שרוב הישראלים ביקרו בירושלים לפחות פעם אחת, רק מעטים ביקרו גם בנווה מדבר – האזור הטבעי והפראי בו מדבר יהודה משתלב עם ים המלח. יום כיף בנווה מדבר יתחיל מארוחת בוקר מפנקת בבית קפה, וימשיך בעליה ברכבל למצדה, סיור מודרך במתחם, ירידה בדרך הסוללה, ביקור בכפר בדואי אותנטי, טיול גמלים על רקע המדבר, סדנת רפואה מדברית, מעגל תיפוף קצבי וכמובן ארוחה בדואית מסורתית, לסיכום היום מלא החוויות.

מדובר בפעילות ברמת פעילות לא אינטנסיבית, שאינה דורשת כושר גופני מיוחד, ושתתאים לכל קבוצת עובדים המחפשת בילוי בשטח ביום מלא חוויות.

 

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...