Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

רעיונות ליום גיבוש לעובדים – אחת מהשאלות החשובות ביותר במקום העבודה, לה כל מנהל מוצלח נדרש להתייחס, היא כיצד ניתן לקחת קבוצת עובדים רנדומאלית, בעלי ותק, ידע וניסיון שונה, ולהפוך אותם לקבוצה מגובשת ופרודוקטיבית, שיודעת להתנהל תוך שיתוף פעולה, ולפתור אתגרים תוך שימוש בחוזקות הייחודיות של כל חבר בקבוצה.

גיבוש העובדים כקבוצה לא רק תורם רבות ליצירת אווירה חיובית ומהנה במהלך שעות העבודה, אלא גם מקפיץ בצורה משמעותית את הפרודוקטיביות של כלל העובדים. מסיבה זו, יותר ויותר ארגונים עסקיים בוחרים להקדיש שימת לב מיוחדת לנושא זה, ואף להוציא את העובדים לסדנאות גיבוש חיצוניות, שנועדו במיוחד לשם כך.

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לחברות – בהתאם למאפייני הקבוצה

בין אם מדובר בסדנת יצירה מרוכזת במתחם סגור, או בימי גיבוש בצפון הארץ על רקע היערות והנחלים, קיימות אפשרויות רבות להפקת יום גיבוש לעובדים. הנה כמה רעיונות שכדאי לשקול:

יום ספורט אתגרי

חוויה אתגרית ומרוכזת למשך יום אחד, במהלכה חברי הקבוצה ייקחו חלק בפעילות תחרותית מגבשת ומהנה. בימי החורף ניתן לבחור בפעילות קארטינג (נהיגה מקצועית), ובימי הקיץ ניתן לבחור בתחביב הישראלי המסורתי – שיט קיאקים. פעילויות אינטנסיביות מסוג זה יודעות בדיוק כיצד לשבור את הקרח, ולעודד את העובדים לעבוד בשיתוף פעולה לשם השגת המטרה, והכל ברוח טובה ובהרבה צחוקים.

סדנת יצירה מרוכזת

האם ישנה דרך טובה יותר לגבש קבוצה מליצור מוצר חדש לחלוטין? סדנאות יצירה הפכו זה מכבר לשם דבר בתחום הגיבוש לעובדים, ובמהלכן הקבוצה מגבשת רעיון ליצירה או למוצר חדש (בתחום פעילות הסדנא), ולאחר מכן עובדת בשיתוף פעולה על מנת להפיק אותו בפועל, מא' ועד ת'.

סדנת פיינטבול/איירוסופט

פתרון מושלם לעובדים שביום יום עובדים במשרד קבוע, ומחפשים להוציא קצת מרץ. סדנאות פיינטבול (ירי כדורי צבע) או איירוסופט (ירי כדורי גומי) הן פעילויות חווייתיות ומלאות אדרנלין, שיהפכו בהדרגה את העובדים שלכם לצוות לחימה מאומן ומלוכד, הפועל יחדיו לשם הניצחון על הקבוצה השנייה. זהו הפתרון המושלם לגיבוש צוות עובדים חדש, שעדיין לא מכירים טוב אחד את השני, והכל בתנאי שטח ובאווירה אינטנסיבית ומרגשת.

יום פינוק וספא

עבור קבוצות עובדים שמחפשות בילוי קצת יותר רגוע – יום פינוק, שכולל סדנת טיפוח, ביקור בבריכה ובספא, ואפילו בילוי בסאונה מפנקת – יכול להיות הפתרון המושלם. בחירה ביום פינוק תאפשר לעובדים להשתחרר לשעה קלה מטרדות ומלחצי היום יום, ולנצל את ההזדמנות על מנת להכיר טוב יותר את חבריהם לעבודה, בעזרת שילוב של משחקי ופעילויות חברה נוסטלגיות שמתאימות לכל גיל ולכל קהל יעד.

אלו כמובן רק מספר אפשרויות להפקת יום גיבוש לעובדים. בסופו של דבר, המטרה היא ליצור פעילות משותפת ומהנה, אליה כל העובדים יתחברו, ושתעודד יצירת חברויות חדשות והידוק חברויות קיימות בצורה מובנית, טבעית ומהנה.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...