Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

פעילויות גיבוש לעובדים

הנושא של ימי גיבוש וכיף לעובדים בחברות, ארגונים ומקומות עבודה הוא נושא נפוץ מאד שמדובר כמעט בכל תחום עיסוק. כל הצדדים יודעים שמדובר בנושא שמחייב הרבה מחשבה וגם תקציב ושיש לו הרבה מאד הד גם אחרי שהוא מסתיים. כשהעובדים יודעים שבמקום העבודה שלהם רואים אותם מעבר להיותם עובדים ורוצים לשמח אותם ולהפתיע אותם – אין ספק שהם ישמחו לעבוד במקום כזה ולאחר יום הגיבוש וההנאה שחוו – הם יחזירו כפל כפליים בתחושה טובה, בהגעה לעבודה עם חיוך וכמובן בעבודה לא פחות ממעולה. ללא ספק יום הגיבוש יחזיר את עצמו ובעצם עבור מנהלי החברה מדובר בהשקעה כדאית ואטרקטיבית מאד.

פעילות ODT הפכה בתקופה האחרונה לחלק בלתי נפרד מהנוף של חברות ההיי טק ומקומות העבודה הגדולים. מדובר בפעילות שמתבצעת בדרך כלל מחוץ למשרד, בחיק הטבע, באווירה ספורטיבית מהנה של שיתוף פעולה וביצוע מטלות ומשימות שונות. פעילות כזאת יכולה לארוך יום שלם ולהיות מאורגנת ביחד עם ארוחה בחיק הטבע – ארוחת שף, ארוחה שיכינו העובדים בעצמם או כל קונספט ייחודי אחר שיוחלט על ההתאמה שלו לאופי יום הגיבוש. על מנת לוודא שהיום הזה אכן יהיה מהנה ומוצלח מומלץ מאד לארגן ולהפיק אותו בסיוע של עובדים מקצועיים של חברת הפקות אירועים. כך היום הזה יהיה מותאם בדיוק לעובדים הספציפיים שאמורים להשתתף בו.

ערב גיבוש לעובדים

ימי כיף וערבי גיבוש

אין ספק שיש הבדל מהותי בין פעילויות שמארגנים במהלך היום או דווקא בשעות הערב. אין כאן שאלה של עדיפות אלא של בחירה בין אפשרויות כאלה או אחרות. לא כל הפעילות שתהיינה מתאימות לארגון בשעות היום גם יתאימו לשעות הערב ולכן יש חשיבות לארגון של יום הגיבוש מספיק זמן מראש על מנת לבחון את האופציות הקיימות, לבדוק את ההתאמה שלהם למקום העבודה והעובדים ועל סמך המסקנות האלה לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר. יום גיבוש לצוות צריך להשיג את המטרה שלו – הכרות מעמיקה בין העובדים ואפשרות לבלות ביחד בצורה שונה מזו שהעובדים רגילים אליה, במשך שעות העבודה. לכן חשוב שפעילות הגיבוש תתאים להם והם אכן יפיקו ממנה הנאה.

ערב גיבוש לצוות יכול להתאים במסעדה או כהופעה של אומן, אם יש מרפסת רחבת ידיים במשרד עצמו אפשר לקיים את הפעילות שם וכך עדיין לשבור שגרה, שכן אף אחד מהעובדים לבטח כלל לא מכיר את האווירה במקום העבודה לאחר רדת החשיכה. כל עוד ישנה חשיבה מעמיקה והקונספט של יום הגיבוש לא נבחר כדי לצאת ידי חובה – אין ספק שתהיה הנאה רבה מהפעילות והמטרות של המנהלים יושגו. אין טעם להקדיש משאבים וכספים ללא מטרה מוגדרת שמוצבת אל מול העיניים ולכן השלב הראשוני של הגדרת הציפיות חשוב מאין כמוהו.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...