Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

מה עושים בימי כיף?

ארגון ימי כיף הפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה והמשימות של מי שאמון על משאבי אנוש ורווחת העובד בכל ארגון או חברה. כיום ידוע לכל מנהל, בכל דרגה או תפקיד, שעל מנת לחזק את הקשר בין העובדים שלו לבין מקום העבודה – עליו להשקיע בהם זמן, תקציב ופעילויות. עבודה טובה, יעילה ופורייה אולי נמדדת בתוצאות וביצועים מקצועיים, אך על מנת שהעובדים יגיעו לתוצאות וביצועים טובים ושביעי רצון, הם צריכים להרגיש קשר חיובי, טוב וחזק עם מקום העבודה. את הקשר הזה משיגים באמצעות פעילויות גיבוש וימי כיף מדי פעם.

מה עושים בימי כיף

ימי כיף לעובדים הם כבר מזמן חלק משגרה של כל מקום עבודה – קטן כגדול.

לעיתים היום הזה יכלול את כל העובדים ובמקרים של חברות גדולות במיוחד, כאלה שמונות מאות עובדים – אפשר יהיה לחלק את הימים האלה בין המחלקות השונות. כיום יש הרבה מאד אפשרויות של ימי פעילות לעובדים וכל מה שמנהל משאבי האנוש צריך לבדוק ולקחת בחשבון הוא הפעילויות שתהיינה המתאימות ביותר לקהל העובדים שאמור לקחת חלק בפעילות. בעשותו כן הוא ייקח בחשבון את מספר העובדים, את התקופה בשנה ואת מזג האוויר, את ההעדפות האישיות שעשויות להשפיע על בחירת הפעילות וכמובן שמה שיניע אותו יהיה  הרצון הכן והאמיתי לכך שהעובדים באמת ייהנו וימצו את היום הזה.

 

מה אפשר לעשות ביום כיף לעובדים?

כאמור, מגוון האפשרויות רחב במיוחד כיום.

להלן רק מקבץ קטן של רעיונות שמתאימים לכל מספר של עובדים וכדאי לקחת אותם בחשבון כשמתחילים לאסוף מידע ואפשרויות ליום כיף:

  • טיול – ישראל משופעת במסלולי טיול שמתאימים לכל מזג אוויר, תקופה או רמת מטיילים. תמיד יש לאן ללכת, היכן לטייל, נופים לראות וחוויות חדשות ליצור ביחד בחיק הטבע.
  • יום כיף חפש את המטמון – רמזים, חידות, מפות סתרים וחידות – כל אלה יעלו את רמת האדרנלין של המשתתפים ויגרמו להם לרצות למצוא את המטמון וכמובן לנצח בתחרות מול קבוצות אחרות.
  • פעילות בסגנון תכנית טלוויזיה – חידון אחד נגד מאה, לא נפסיק לשיר, הישרדות או המרוץ למיליון – כל אלה תכניות טלוויזיה שאפשר לחקות וליצור על בסיסן פעילות מלאה בתוכן עבור העובדים.
  • סדנאות שונות – בישול, תאטרון, אלכוהול או כל סדנה אחרת תהיינה שבירת שגרה נהדרת שתוצר אישי בצידן.
  • פעילות אקסטרים – מבוך או לוחמת לייזר, פעילות מים ועוד.

חשוב מאד להתאים את הפעילות לעובדים, בעיקר כאשר מדובר בהיצע רב שעלול לבלבל.

אסור לשכוח שליום הכיף יש את מטרות העסקיות שלו ולכן כשבוחרים את הפעילות המתאימה צריך לראותה אותה לאור המטרה והיעד שהוצבו.

ללא ספק פעילות מוצלחת תשאיר את חותמה לטווח ארוך והעובדים ימשיכו ליהנות גם אחרי שהפעילות תסתיים והם יחזרו למשרד ולשגרה.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...