Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

למה כדאי לחברות להוציא את העובדים ליום גיבוש?

בשנים האחרונות כבר ברור שאחד הדברים החשובים ביותר להשקיע בהם הוא בתחושות החיוביות של העובדים כלפי מקום העבודה שלהם. כבר מזמן לא מדובר במקום שמגיעים אליו אך ורק כדי לעבוד וללכת הביתה אלא יש כאן הרבה מאד מעבר לכך – יש תחושת שייכות, יש תחושות ממש של משפחה, יש הכרות וחברות עמוקה בין העובדים וכל אחד מהעובדים יודע שיש לו אל מי לפנות במידה ומתעורר כזה או אחר, חיובי או שלילי. כל מנהל יודע שחשוב מאד להשקיע בקשר הזה ולוודא שהעובדים תמיד חשים בנוח ובטוב גם בזמן שהם עובדים וגם בזמן שמחוץ לעבודה.

אם כך – יום גיבוש לחברות הוא אחד הדברים שכיום מקצים לו תקציב נפרד וחשוב. ישנן אפשרויות רבות שעשויות להתאים בתור יום כיף מתאים אבל חשוב מאד לשים לב להבדלים שבין הפעילויות השונות, זאת בעיקר על מנת להתאים אותן להרכב העובדים ולמטרות של יום הגיבוש. המטרה המרכזית היא אכן כיף, שבירת שגרה וגיבוש בין עובדים שפחות מכירים זה את זה אבל יש כאן הרבה מעבר לזה – חיזוק תחושות השייכות של העובד למקום, הבנה שגם מקום העבודה רואה את העובד מעבר לתפקידו המקצועי במשרד בלבד, מתן המסר שהעובד נמצא בתוך סביבה תומכת שרואה אותו, מכילה אותו ומחבקת אותו וכמובן – המטרה העקיפה שתתקבל בזכות כל שאר המטרות – ביצוע העבודה והתפקיד המקצועי בשמחה, מתוך תחושת שליחות ורצון עז וכן שמקום העבודה ישגשג, יצמח ויצליח.

להוציא את העובדים ליום גיבוש

מוציאים את העובדים ליום גיבוש!

יום כיף לחברות יכול להיות הרבה מאד דברים – טיול או סיור, פעילות אקסטרים או ספורט, הרצאה מעניינת שקשורה למקצוע או לעיסוק בעבודה וכמובן גם פעילות חופשית כלשהי מחוץ למקום העבודה עצמו – מפגש בים או בפארק, ארוחה במסעדה וצפייה משותפת בסרט. ככל שהתקציב שעומד בפני מקום העבודה יהיה גבוה יותר כך גדל מספר האפשרויות וכמובן שקל יותר למצוא איך להעביר את הזמן בנעימים ביחד. חשוב לדעת לחלק את התקציב בצורה נכונה על מנת לעשות בו שימוש לפעילות עצמה, לתשלום עבור אמצעי הנסיעה במידה ויש צורך וכמובן לרכישה של אביזרי קידום מכירות במידה ומעניינים בכך – כובעים, חולצות אחידות או מתנות שיחולקו לעובדים למזכרת.

אחרי יום גיבוש תורגש תכונה חזקה של שיתוף חוויות, של הכרויות חדשות ושל שמחה במסדרונות המשרד. העובדים ייהנו להיפגש זה עם זה, להיזכר בפעילויות שלקחו בהן חלק, ובאנקדוטות אישיות שגם הן היו באותו יום הגיבוש. אמנם הם לא ימשיכו לדבר על זה במשך זמן רב אבל החוויות והזיכרונות יישארו בקרבם, כמו גם תמונות שהם צילמו והם תמיד ישמחו לחזור ולצפות בהן כדי להיזכר בכיף שהיה להם.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...