Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

יום כיף לקבוצה קטנה

כל מנהל החברה או ארגון, קטן כגדול יענה בשמחה, אם יישאל, שחשוב מאד לארגן לעובדים ימי כיף מדי פעם על מנת לשמור על המוראל שלהם ולחזק את הקשר בינם לבין מקום העבודה. בשנים האחרונות כבר ברור וידוע שתחושות ההשתייכות למקום העבודה הן תחושות חשובות מאד שכל עובד רוצה לחוש, שכן זה אומר שמקום העבודה הוא מעין בית שני עבורו, כי הרי הוא מבלה מספר בלתי מבוטל של שעות בכל יום. ללא קשר אם מדובר בעובדים זוטרים או בכירים, בעובדי החברה כולם או בחלק מהם – אף מנהל לא מוותר כיום על הקצאת חלק מהתקציב של החברה לטובת ארגון יום כיף לפחות פעם אחת בשנה.

ארגון של יום כיף הוא הפקה בפני עצמה, גם אם מדובר בארגון יום שכזה רק עבור קבוצה קטנה של עובדים. אין זו משימה שמבוצעת על מנת לצאת ידי חובה אלא יש בה הרבה עומק ומשמעות. לארגון יום גיבוש לעובדים יש כמה וכמה מטרות – אוורור העובדים ומתן האפשרות לצאת מבין קירות המשרד, העמקת ההכרות ביניהם, גם אם הם עובדים ביחד וחשים שמכירים זה את זה, שבירת שגרה וביצוע פעולות אחרות שבדרך כלל אינן מהוות חלק מסדר היום של העובדים והכי חשוב – מילוי מצברים והטענת כוחות מחודשים בקרב העובדים לקראת החזרה לשגרה והמשך העבודה היומיומית הרגילה.

יום כיף לקבוצה קטנה

אילו אפשרויות מתאימות ליום כיף עבור קבוצה קטנה?

כאשר מדובר בקבוצה קטנה של עובדים עדיין ישנן לא מעט אפשרויות. פעילויות גיבוש לקבוצה קטנה יכולות להיות קשורות בכל נושא או תחום – טיול במקום מעניין, סיור עם סיפור היסטורי, מסלול טיול בטבע או משחקי חברה כאלה ואחרים. רק לאחר שמגדירים בדיוק מהן המטרות של יום הגיבוש יהיה הרבה יותר קל לבחור את הפעילויות שתהיינה המתאימות ביותר גם לעוברים ולאופי שלהם, גם למה שהם ירגישו נוח להשתתף בו וכמובן שאם מדובר בפעילות שאמורה להתקיים בחיק הטבע – חשוב מאד לוודא מבעוד מועד שמזג האוויר יתאים לתכניות. מי שמתקשה לארגן ימי כיף לקבוצה קטנה יכול לקבל סיוע תומך ומקצועי מחברות הפקה שמתמחות בתחום זה ויעשו זאת עבורו.

אי אפשר לתאר במילים את האופן שבו יחזרו העובדים למשרד לאחר הפעילות. הם ירגישו שיש מי שחושב עליהם, שיש מי שרואה בהם מעבר לעובדים ודואג שיוכלו גם למלא מצברים מנטליים, רגשיים ונפשיים אשר לבטח מסייעים להם בביצוע המטלות בעבודה. ההערכה הזאת תבוא לידי ביטוי בעבודה יעילה, ממוקדת, נכונה וטובה לרווחת מקום העבודה וכמובן גם המנהלים עצמם. כיום ימי הגיבוש לעובדים נחשבים כהשקעה לטווח ארוך במסגרת טיפוח היחסים בין מקום העבודה לבין העובדים כולם, ללא יוצא מן הכלל.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...