Menu

איזה יום כיף אני רוצה?

דברים חשובים שצריך לעשות לפני שמתכננים יום כיף

ארגון של יום כיף עבור עובדים של חברה או מקום עבודה הוא משימה מאתגרת מאד אבל כזאת שיש בצדה סיפוק רב. על מנת שהיום הזה יוכרז כהצלחה מסחררת צריך להשקיע לא מעט זמן, מחשבה ותשומת לב בבחירת השירותים או הספקים שייקחו בו חלק ולשם כך צריך לבחון כמה פרמטרים שקשורים בעובדים או בקהל שאמורים להשתתף ביום הזה, כלומר אלה שיום הגיבוש בעצם מאורגן עבורם ולכבודם.

ברשימה הבאה ניתן למצוא פרמטרים חשובים שכדאי מאד לפעול על פיהם וכך לוודא שיום הגיבוש יהיה מוצלח ומהנה במיוחד –

  • קהל המשתתפים – יש עובדים שנחשבים לצעירים וצעירים ברוחם והם הרבה יותר גמישים ופתוחים לרעיונות פחות שמרניים כמו פעילויות ספורט ואקסטרים או טיולים במסלולים של מטיבי לכת. גיל המשתתפים חשוב אבל חשוב יותר לדעת מה האופי שלהם ומה הם יאהבו וישמחו לעשות.
  • העיתוי בשנה – עדיף לבחור את עונות האביב או הקיץ לארגון יום כיף לעובדים, מפני שבעונות אלה יש הרבה יותר אפשרויות ואפשר גם לשלב שהייה במים – בריכה, ים או פעילות שנרטבים במהלכה.
  • תקציב – חשוב מאד לקחת בחשבון מראש, בעת חישובי התקציב לקראת כל שנה מחדש את הכספים שיידרשו על מנת לארגן את יום הכיף לעובדים. מנהלים רבים כבר יודעים כיום שמדובר בחלק בלתי נפרד מהתקציב הכולל של המשרד ואסור לוותר עליו.
  • בחירה של אוכל – הנושא אוכל במהלך ימי גיבוש הוא פרמטר חשוב במיוחד. צריך לבדוק מראש האם יש עובדים שמקפידים על כשרות (ואיזה), האם יש עובדים שיש להם רגישויות כאלה ואחרות למרכיבי מזון שונים או כאלה שניזונים מתפריטים מיוחדים, אם בשל שיקולי בריאות ואם בשל אידאולוגיה שהם אימצו כדרך חיים.
  • ערך מוסף – יום כיף לחברות יכול לספק לעובדים הרבה מאד ערך מוסף מעבר לכיף, הנאה, גיבוש והעמקת ההיכרויות בין העובדים – סדנה מיוחדת שבה לומדים דבר חדש, סיור במקום שיש בו סיפור מעניין או הגעה למקום שלא מכירים מלפני – כל אלה הם ערכים שיישארו עם העובד גם הרבה זמן אחרי שיום הגיבוש יסתיים.

ארגון נכון של ימי כיף וגיבוש

ארגון נכון של ימי כיף וגיבוש

אי אפשר לארגן יום גיבוש ללא השקעת המחשבה הדרושה ומתן תשומת הלב לכל הנתונים והפרמטרים שפורטו. העובדים יידעו להעריך יום שבו הם גם נהנו, גם הרגישו שחושבים עליהם וגם לקחו משהו שיישאר חקוק בליבם לנצח. זו ההצלחה האמיתית של יום הכיף וזו המטרה של מי שבחברה אמון על ארגון ימי הגיבוש האלה. יש כיום כל כך הרבה אפשרויות ולאחר שמבצעים את המיפוי אודות המשתתפים – אפשר לצמצם את הרשימה עד שמגיעים לרעיונות הטובים ביותר, אלה שבאמת יתאימו לבסוף ואז בוחרים מתוכם או משלבים בין כמה מהם.

תפיץ אהבה

להזמנת ימי כיף, גיבוש ונופש בהתאמה אישית ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וייחודית צרו קשר בטלפון 03-5410682





צרו קשר
Loading...